ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ, ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
Για το ραντεβού service που πιθανώς να έχετε ξεχάσει. Για το μήνυμα προειδοποίησης που πιθανώς δεν κατανοείτε. Φροντίζουμε για την αλλαγή λαδιών και την αλλαγή τροχών. Κι αν δεν γνωρίζετε με ποιον πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ατυχήματος; Μην ανησυχείτε. Βρισκόμαστε πάντα στο πλευρό σας.
To "Proactive Care" δεν είναι απλώς μία υπηρεσία. Είναι μια υπόσχεση: Είμαστε πάντα στο πλευρό σας, για να μη σας λείψει τίποτα. Το μόνο που χρειάζεστε για να εξερευνήσετε την υπηρεσία του "Proactive Care" είναι η εφαρμογή My BMW, η οποία διατίθεται χωρίς χρέωση. Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε παρακάτω, στην ενότητα με τις προϋποθέσεις.
PROACTIVE CARE. ΓΙΑ SERVICE ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ.
Το "Proactive Care", σας συνδέει αυτόματα με όλες τις υπηρεσίες service της Βελμάρ.
Online Προγραμματισμός Ραντεβού.
Προγραμματίστε το επόμενο ραντεβού σας πιο εύκολα από ποτέ: Με την εφαρμογή του Online Appointment της BMW, μπορείτε να κλείσετε το επόμενο ραντεβού σας την ιστοσελίδα της Βελμάρ ή μέσω του My BMW App, με λίγα μόνο κλικ – γρήγορα και βάσει του δικού σας προγράμματος.Άμεσες διαδικασίες.
Οι εξιδεικευμένοι τεχνικοί BMW παρέχουν γρήγορη κι εύκολη υποστήριξη απευθείας στο αυτοκίνητο, μέσω τηλεφώνου ή μέσω απομακρυσμένων υπηρεσιών, ώστε να συνεχίσετε ξέγνοιαστα το ταξίδι σας. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια θα σας παραπέμψουμε στο συνεργείο της Βελμάρ ή θα αποστείλουμε το BMW Servicemobile.
Ασύγκριτη εξυπηρέτηση.
Το συνεργείο της Βελμάρ παρέχει άμεση εξυπηρέτηση. Οι λύσεις προηγμένης τεχνολογίας όπως η απομακρυσμένη διάγνωση και η υποστήριξη με βίντεο συνδυάζονται με υπηρεσίες όπως online προγραμματισμός ραντεβού, δυνατότητα check-in από το σπίτι, παράδοση/παραλαβή όλο το 24ωρο και ψηφιακές πληρωμές. Εξατομικευμένο και πρωτοποριακό.Είμαστε πάντα δίπλα σας.
Είναι καλό να γνωρίζετε σε ποιόν μπορείτε να απευθυνθείτε εάν συμβεί κάτι απρόβλεπτο. Με την BMW Οδική Βοήθεια, ένας έμπιστος συνεργάτης επικοινωνίας βρίσκεται πάντα κοντά σας, όλο το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο. Τηλεφωνικά, με ένα κλικ στο μενού iDrive ή μέσω της εφαρμογής My BMW – ο τεχνικός της BMW βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας.
PROACTIVE CARE ΓΙΑ ΤΗΝ BMW ΣΑΣ.
Επωφεληθείτε από το Proactive Care. Είναι πολύ εύκολο. Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες.
MY BMW APP.
Έξυπνες υπηρεσίες για ξεγνοιασιά στο έπακρο. Η εφαρμογή My BMW μετατρέπει το κινητό σας τηλέφωνο σε μία ψηφιακή προέκταση της BMW σας, αλλά και σε ένα ιδανικό μέσο για το "Proactive Care". Ανακαλύψτε χρήσιμες και ενημερωτικές λειτουργίες όπως:
BMW PAY.
Οι υπηρεσίες του My BMW Service ολοκληρώνονται με το BMW Pay και σας προσφέρουν όλα όσα επιθυμείτε από ένα σύγχρονο σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών. Πληρώνετε γρήγορα και με ασφάλεια, λαμβάνετε άμεση επιβεβαίωση και έχετε τον απόλυτο έλεγχο των οικονομικών σας, με μέγιστη διαφάνεια, οποιαδήποτε στιγμή.
ΑΝΕΠΑΦΗ ΥΠΟΔΟΧΗ SERVICE.
Αυτή η υπηρεσία είναι τώρα διαθέσιμη όλο το 24ωρο, κάθε μέρα. Τώρα, έχετε τη δυνατότητα να παραδώσετε την BMW σας σε ένα από τα ανέπαφα σημεία εξυπηρέτησης. Κλείστε ένα ραντεβού στη Βελμάρ τηλεφωνικά ή online και επιλέξτε την ανέπαφη παραλαβή για service. Λίγες ημέρες πριν το ραντεβού θα λάβετε έναν σύνδεσμο που σας επιτρέπει να πραγματοποιήσετε το προκαταρκτικό check-in.Στη συνέχεια, θα λάβετε έναν κωδικό που ανοίγει το προσωπικό σας τερματικό υποδοχής. Αφήνετε το κλειδί σας εκεί και μπορείτε να το παραλάβετε ξανά μετά το service.
SMART VIDEO COMMUNICATION.
Με το BMW Smart Video Communication, το πρωτοποριακό σύστημα διαλόγου με υποστήριξη βίντεο, μπορείτε να παρακολουθείτε τους τεχνικούς του BMW Service κατά την διάρκεια των εργασιών. Όσο η BMW σας βρίσκεται στο συνεργείο για service, θα λάβετε μέσω e-mail, SMS ή στην εφαρμογή My BMW ένα video που έχει εγγραφεί απευθείας στο συνεργείο. Μπορείτε να δείτε εύκολα εάν απαιτούνται πρόσθετες εργασίες συντήρησης και επισκευής, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Θα λάβετε μία αναλυτική εκτίμηση κόστους για τις προτεινόμενες πρόσθετες εργασίες, τις οποίες μπορείτε να συζητήσετε με τους τεχνικούς service και να τις εγκρίνετε με ένα κλικ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ SERVICE ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ.
Η ιδέα "Χαλαρώστε. Φροντίζουμε εμείς για εσάς.", αποτελεί κίνητρο για να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε στο έπακρο την οδηγική εμπειρία. Τα παρακάτω τέσσερα προϊόντα και υπηρεσίες ολοκληρώνουν την εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
*Αφορά αυτοκίνητα BMW/BMWi με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας μετά την 01.02.2020. Η τελευταία συντήρηση περιλαμβάνει λιπαντικό κινητήρα με φίλτρο λαδιού, υγρά φρένων, μικροφίλτρα ή έλεγχο σέρβις αυτοκινήτου σε έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:
Τι είναι το Proactive Care;
Η BMW είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που προσφέρει υπηρεσίες "Proactive Care". Για την επίτευξη του Προληπτικού Ελέγχου, ένα σύστημα αισθητήρων αξιολογεί τα δεδομένα πραγματικού χρόνου και αναγνωρίζει αυτόματα την επερχόμενη συντήρηση ή τις ανάγκες επισκευής στην BMW σας.
Γιατί πρέπει να ενημερώσω τα στοιχεία μου για το Proactive Care;
Για να επωφεληθείτε από όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το BMW Service θα χρειαστούμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συναινέσει στη χρήση των προσωπικών δεδομένων σας και ότι έχετε αντιστοιχίσει την BMW σας και τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή με τον λογαριασμό ConnectedDrive. Έτσι η υπηρεσία του "Proactive Care" μπορεί να σας παρέχει ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη υποστήριξη.
Είναι η υπηρεσία "Proactive Care" διαθέσιμη για τη δική μου BMW;
Η εφαρμογή My BMW μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα με έτος κατασκευής από το 2014. Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η υπηρεσία "Proactive Care" εξαρτώνται κυρίως από το μοντέλο και τον εξοπλισμό. Απολαύστε όλα τα πλεονεκτήματα του BMW "Proactive Care" στα μοντέλα BMW/BMW i με λογισμικό BMW Operating System 7. Όλοι εμείς στη Βελμάρ, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε στην ενεργοποίηση του λογαριασμού ConnectedDrive και της υπηρεσίας "Proactive Care".
Προγραμματίστε ένα ραντεβούΤι είναι το ConnectedDrive;
Τα ψηφιακά προϊόντα και οι υπηρεσίες δικτύωσης του BMW ConnectedDrive προσφέρουν μία ευρεία γκάμα χρήσιμων λειτουργιών. Η υπηρεσία "Proactive Care" ομαδοποιεί αυτές τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Μετάβαση στο BMW ConnectedDrive StoreΠώς λειτουργεί το ConnectedDrive;
Το BMW ConnectedDrive περιλαμβάνει όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες που δικτυώνουν με έξυπνο τρόπο το αυτοκίνητο με το εξωτερικό περιβάλλον. Εκτός από τις τηλεματικές υπηρεσίες, περιλαμβάνονται επίσης συστήματα υποστήριξης οδηγού, συνδέσεις για φορητές συσκευές καθώς και υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης κυκλοφοριακών συνθηκών.
Προϋποθέσεις για τη χρήση του ConnectedDrive:
- Το αυτοκίνητό σας διαθέτει εγκατεστημένη και ενεργοποιημένη κάρτα SIM.
- Διαθέτετε ένα BMW ID.
- Έχετε προσθέσει το αυτοκίνητό σας στο BMW ID σας.
Συμβουλή: Κατεβάστε την εφαρμογή My BMW για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προσφερόμενες υπηρεσίες. Με την εφαρμογή μπορείτε, για παράδειγμα, να προγραμματίζετε τις διαδρομές σας καθ' οδόν και να στέλνετε τον προορισμό σας εκ των προτέρων στην BMW σας.
Στη σελίδα επισκόπησης του ConnectedDrive μπορείτε να δείτε συνοπτικά τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Δημιουργήστε το δικό σας BMW ID Συνδεθείτε στο BMW ConnectedDrive και ενημερώστε τα στοιχείαΤι είναι το CBS (Condition Based Service);
Στην BMW η συντήρηση δεν πραγματοποιείται σε σταθερά χρονικά διαστήματα. Αντίθετα, βασίζεται στην τρέχουσα χρήση του αυτοκινήτου. Το CBS (Condition Based Service) επιτηρεί την κατάσταση των εξαρτημάτων και την ποιότητα των υγρών με τη βοήθεια αισθητήρων και ειδικών αλγόριθμων. Όταν το αυτοκίνητο είναι καινούριο θα προβληθεί μια πιθανή ημερομηνία για το πρώτο service, η οποία θα ανανεώνεται καθώς θα χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητο. Συνεπώς, θα ειδοποιηθείτε, όταν θα απαιτηθεί service για την BMW σας.